Änglar finns dom?

Jag är så förtjust i Sia vilket jag har skrivit hundratals gånger känns det som men just när det gäller julen är jag extra förtjust i deras saker och deras butik på Birger Jarlsgatan ska vi inte tala om, det känns som att man är i himlen bland allt glitter och fina saker.

Här är 2 av mina favorit änglar som jag köpte för några år sedan på Åhlen´s city
                        
En ängel har min Nattis sittande på sin gardin året om, hon tycker den är så fin och vill inte att jag ska ta ner den.
Snögubben hittade jag faktiskt på Rusta för ett par år sedan och jag tyckte den var så söt så den fick följa med hem och har hängt med sen dess. Och min söta lilla tomte som jag har döpt till Rudolf har jag köpt av Emelie och Patricias farbrors svärmor som sitter och gör dom själv, han är en självklar gäst hos oss varje år.

Kram! ♥

Kommentera här: