Ansiktsbehandling

Idag fick jag fullkomlig egentid eftersom jag var på ansiktsbehandling och jag tog en lyx så jag var där i över två timmar (det är var verkligen lyxigt) Först så fick jag 20 minuters ryggmassage och det var helt underbart och sen började behandlingen.
                         
Hon la en sån  läskig mask på mig så jag trodde att hela huden skrumpnade ihop, när den hade torkat helt så såg det ut som jag hade bränt mig i hela ansiktet, men det var en otroligt aktiv mask och jag kände riktigt hur den arbetade.

Så här ljuvligt hadde jag det i 2 timmar. Min hudterapeut heter Camilla och är superduktig, prövade även i.d s make up och köpte på mig lite så jag kan prova hemma. Mds produkter är däremot ett givet kort i mitt badrumsskåp numer, inte så flashiga förpackningar som jag gillar med helt suveräna produkter.(Inga vackra bilder men det bjuder jag på)

Det här blev mina inköp idag och dom är värda varenda krona, för sin hud kan man inte ta hand om nog även om jag kanske överdriver med alla mina krämer men jag måste erkänna att det är lite av en hobby (kanske en gammal arbetsskada från tiden när jag jobbade på Åhlen´s kosmetik) Hur som helst det var lyx av första graden.

Kram! ♥

Kommentarer:

1 camilla:

vart köpte du dom där i.d produkterna? Skulle vilja köpa dem fast vet inte vart man kan hittade dom! :\

2 Nettisens:

Camilla-

Jag köpte dom på salongen där jag gjorde ansiktsbehandlingen och så har jag sett dom på Åhlen´s city och dom andra större varuhusen.



Kram och lycka till från Nettis

Kommentera här: