Bakat & klart

Nu har jag och Nattis bakat hela eftermiddan och nu är vi äntligen klara. Och vi är riktigt nöjda.

Min lilla skrutta hjälper mig att baka.
  
Nattis tyckte det var så kul men tyckte att ljudet från vispen var alldeles för högt.

Emmi kom hem och ville också vara med...

Här gör vi några av muffinsarna fina med glasyr och strössel

Så här fina blev dom när dom när dom var klara...
  
Nattis ville så gärna diska när vi var klara, mitt lilla hjärta kommer säkert bli bagare när hon blir stor. Hon var så duktig.

Nu är jag så trött och ska duscha, dricka te och hoppa upp i soffan...

Kram! ♥

Kommentarer:

1 Camilla:

Va fina dom blev, ni är så söta tillsammans du och lilla Nattis och såklart dina stora tjejer också.



Camilla

2 Lovisa:

Mums så mycket gott och fint ni bakar !!

Kommentera här: