Sista dagen i Juli!

Nu ska jag och mamma, pappa och Nattis åka till en lanthandel och kolla runt lite och sen åka och fika på något mysigt fik här i skogarna, man vet aldrig var man hamnar.

Just nu äter alla utom jag våfflor ;-( då jag har börjat köra GI metoden har inte skrivit om det så mycket här då jag inte vet om jag klarar det eller inte.... Jag kan bara säga att det är skitsvårt och socker suget är enormt....

I kväll ska vi börja bege oss hemmåt igen för i morgon kommer Patricia och Emelie hem igen... I alla fall för en kort stund och för att sedan flyga iväg igen ut till sina vänner.
Emelie har en välförkänt ledighet nu till skolan börjar men kommer säkert att befinna sig mest i Trosa där hennes nyfunna pojkvänn bor och på söndag nästa vecka flyger Patricia till Mallis med sin kusin och farmor....

Kan tyvärr inte lägga in  bilder då det inte går på mammas och pappas dator så dom får komma i kväll eller i morgon....

Längtar till måndag då jag får besked om min lilla voffsing, och i nästa vecka åker jag med mina tjejer till Helsingfors i några dagar. (mysigt) L får vara hemma och ta hand om ruljansen.

Kram! ♥

Kommentera här: