Shame on you Tiger Woods

Ryktena som just nu florerar om Tiger & Elin Woods är tydligen förstsidestofft över en stor del av världen.

Ryktet säger att Elin jagade Tiger med en golfklubba halv 3 på morgonen.
Man kan ju bara hoppas att det inte är sant utan att Tiger bara ville ta en golfrunda kl. halv 3 på morgonen och att Elin sprang efter med hans glömda golfklubbor (småbarnsföräldrar är ju lite trötta & förvirrade)
Du kan läsa Tiger Woods förklaring på hans hemsida.
Tänk att en del män har så svårt att hålla ormen i brallan, och suktar efter uppmärksamhet någon annanstans.

Kram! ♥

Kommentarer:

1 sandra:

hahaha hålla ormen i brallan. Det var roligt sagt. Men det är en del damer där ute som inte kan hålla snäckan stängd heller så det går nog jämt upp. Grejjen är den att damerna är "duktigare" på att hålla det hemligt så det inte kommer ut likadans som för männen. :)

Men vem det än är som är otrogen är det svin. Kvinna som man. Jag kan säga att skulle min man vara otrogen mot mig skulle han inte ha någon orm kvar så länge till. :) haha fasst varken han eller jag behöver nog inte oroa oss. :)

Stor kram

Ja jag har startat upp min blogg igen men inte skrivit några inlägg ännu. Ikväll skall jag uppdatera! :)

Då återkommer jag också med blogadress. KRAM!

2 Nettis:

Sandra-

Ja du Sandra, det är precis det dom borde göra men även tjejer... Men vad jag förstår nekar hon. Dock tycker jag att det är den som har ett förhållande som har ett åtagande och ska "akta" sig noga för att lukta på gräset på andra sidan....



Och det som är det possitiva är att alla män och kvinnor är INTE svin :-)



Åh, vad kul att du startar den igen... Men raderar du allt som du har skrivit när du tar bort dina bloggar?



Kram på dig vännen//Nettis

3 Sandra:

Ja tyvärr har jag bara avslutat dom och då sparas ju inte det jag skrivit. Vilket jag ÅNGRAR mycket. Men nu startar jag upp från noll. Ny kula. :)



Jag hann aldrig uppdatera igår men idag hoppas jag att jag hinner. Stor kram till dig vackra tjej!

Kommentera här: