Tack för allt och bloggadjö............

Jag har under en tid funderat på att sluta blogga. Dels pga. att jag inte riktigt finner tiden och dels för att inspirationen har försvunnit. Det känns som jag under en lång tid har skrivit om samma saker hela tiden och när jag inte har gjort ett inlägg så har det inte känts bra.(Det ska vara kul att blogga)

Det har också varit så att jag startade bloggen för en liten skara läsare bla. min mamma & pappa, min mormor, morbror, farmor och en hel del vänner. Jag har fått mycket respons av många av mina läsare och nästan aldrig elaka eller spydiga kommentarer vilket jag tackar för. (vet att många får lida)

Tycker inte heller att min blogg ska vara ett sätt för vissa att uppdatera sig om vår familj, alla som tycker om oss är mer än välkomna att komma förbi och ta reda på hur det är med oss.(det blir vi bara glada för) Men tycker ni inte om oss så kan ni fara dit pepparn växer......

Vår älskade Nathalie vinkar hejdå till er alla som har följt våra dagar i vått och torrt.
Jag kommer även om jag slutar att blogga vara den jag är. Avguda mina små sessor, Älska min fina man, Älska rosa, glitter, bling bling, shoppa, prinsesskronor, resa, jobba, pyssla, prata telefon och vara en glad rosa prinsessa.

När det gäller 40-års festen i lördags för att fira min älskade "gubbe" så gick allt great och det var så fint. Han var superglad för sina fina presenter och önskade att han kunde krama er alla på en gång, men tiden gick så fort.
Flygresan kommer han garanterat att utnyttna nästa sommar, med vem vet jag inte för det verkar lite för mastarkt för min del... (möter kanske upp till champagnen) Bensinpumpen gjorde honom överlycklig och just nu pågår disskution hemma om var den ska stå.... (Inte min favoritprydnad om jag säger så)
Presentkortet kommer utnyttjas och filttofflorna går han redan runt i. Tack även alla ni för telegram och andra hälsningar, och tusen tack Nettan & Matti för all hjälp innan festen, Tack Emelie, Pontus & Sandra för hjälpen under kvällen // Herr L

Av mig fick min L en weekend resa till London med kanon hotel på Oxfordstreet (Cumberland Hotel), Mama Mia biljetter på teatern "Prince of Wales". Bara jag och Herr L ska få rå om varandra och julhandla (längtar redan, vi drar om 2½månad)

London är absolut en av mina favorit städer och dit far snart jag och min L.

Ännu en gång tack till er alla som har läst min blogg och uppskattat den för vad den är och vad den har varit.

♥Kram på er alla från Prinsessan Nettis och alla hennes småsessor och hennes Kung♥

Kommentarer:

1 Malin:

Neeeeeej, jag som alltid har längtat efter dina inlägg, din glada familj och ditt rosa sätt.

Du kommer att vara saknad, men jag förstår också vad du menar när du skriver varför du ska sluta blogga.



Kram på dig och lycka till i ditt fortsatta liv.



Malin

2 sandra:

GRÅTER!!! På allvar. Det kommer faktiskt tårar i mina smö ögon. Jag som bara älskar att läsa om er underbara familj. blir så glad av er men såklart jag respekterar det du vill. Men usch vad jag kommer sakna att läsa om dig och din familj.

åååå vad hemskt!

Massa miljoners briljoners kramar!

3 Emma Andersson:

Neeej!

Nettan du kan ju inte sluta blogga nu.

Jag läser din blogg varje dag, vad ska jag läsa om du sluta blogga liksom?

Det får du verkligen inte göra.



Kram ! <3

4 Pia:

Varför, varför, varför???? Jag tycker du är helt fantastisk och en härlig inspirations källa i min vardag.... Vad ska jag nu göra när du inte ska skriva längre? Jag älskar dina shoppingtips, din söta familj och ditt prinsessiga sätt, men jag respekterar samtidigt ditt beslut.



Hoppas att du ångrar dig och väljer att komma tillbaka till oss och förgylla vår värld.



Kram från Pia, en trogen läsare <3

5 din dotter:

men mamma du ska inte alls slu´ta blogga. Vad ska man då läsa när man har lektion:P haha

puss sluta inte blogga

6 Therese:

Klart att du inte kan sluta blogga......du kan blogga åt mig istället ;-) Tack för i Lördags. Kram

7 Indra:

Men åh, det här var ju urtråkigt!

Jag har haft så mycket den sista tiden och verkligen varit en sopa på att svara på kommentarer eller läsa hos mina bloggvänner. Och så nu när jag äntligen börjar gå runt för att komma ikapp, så hittar jag detta!

Hur som helst - såå himla tråkigt att det inte blev något med valpen och förlåt att jag inte svarat på det tidigare.

Och om du någongång skulle känna att blogglusten kommer tillbaka - snälla, kom in till mig och tipsa mig då.



Ha det så jättegott, både du och din fina familj.

Kramar//Indra

8 sandra:

Kan inte släppa detta. Hahaha drömde fasiken mardröm om detta i natt. Icke bra!

Hoppas hoppas hoppas du ändrar dig. du kan ju bara komma in och skriva när du får lust. Behver inte ha några krav. :) försöker insperera till att du ska vara kvar i blogg världen

KRAM

9 Nettisens:

Sandra-

Har du skaffat lösen?



Nettisens

10 sandra:

Ja man måste ha google konto för att komma in men jag ska nog starta en ny blogg. Utan lösen. Jag vill börja from skratch. :) Återkommer med info. KRAM

11 Anna:

Hej!



Det var tråkigt, men är man trött på det så är man. Lycka till med allt i framtiden. Hoppas du ändrar dig.



Kram från Anna!

12 shoes1:

http://www.timberlandoutlet-uk.com/

13 shoes2:

http://www.uk-northfacesale.com/

Kommentera här: