Lördagens fest.....


Gittan & Lotta dom 2 härliga 40åringarna.

Mysigt ställe med mycket natur och mys i lokalen

Tyvärr var jag något bakis och trött sedan festen på fredagen så jag var inte i mitt ess (sorry) men jag höll i och var kvar länge ändå.

Det var i alla fall drag på festen och folk såg ut att ha riktigt roligt (jag var ju lite av en observatör ;-)

Tre härliga tjejer... Eva, Nettan & Gittan..... (Snart åker jag, Eva & våra äldsta döttrar till London. Åh, vad jag längtar, det kommer bli så "fab")

Lite mingelbilder... Och Åsa, Ilike your jacket :-)

Tusen tack Lotta & Gittan för en superkväll och ett superduper grattis till på er båda två ;-)
Vi ses snart igen på "Pink ladys afton hos mig"

Kram! ♥

Kommentarer:

1 Anonym:

Har bara ett ord att säga - Du é en riktig MILF!!!

/ Robin

2 ray-mitchell:

jag kan bara hålla me....

3 Mia:

Hej grabbar!



För jag gissar att ni är grabbar????

Hon kanske är lite mer än bara en Milf?



Själv tycker jag hon verkar vara en supermorsa :-)

En snygg, sexig supermorsa....



Mia

4 sulbert:

JAAA....MIA!....EN MILF!

5 Robin:

Mia du får gärna kalla mej grabb även om jag själv tycker jag är en MAN! Och jag håller med dej om att hon verkar vara en supermorsa... en jävligt het sådan = en MILF!!!

/ Robin

Kommentera här: