Min födelsedag!

Jag har inte alls haft inspiration att blogga och då bestämde jag mig för att göra det när jag känner för det och i dag kände jag för det :-)
Glömde att ta foton i lördags också när vi hade lite folk hemma som var gulliga att komma och gratta :-)
  

Lite av alla fina blommor jag fick, har dock inte fotat alla fick även en jättesöt miniorchidee och 2 superfina julstjärnor.


Fick även en ny fin rosa kamera av mamma & Pappa som man även kan filma med. (kanske blir fler filmer i bloggen)

Lite mer smått och gott, fick även en jättefin flaska Amarone vin, pengar till London, mer vin, rosa raggisar, en fin rosa fickspegel.....
  
På söndagen hade jag mamma & pappa här på middag och vi hade en soft söndagsmiddag.

Och Helena och Freddan ni överrasskade verkligen ;-) // Kramis

Kram!

Kommentera här: