Mysig torsdagkväll!


Här är jag nere i tunnelbanan på väg in till stan (jag är ingen fan av tunnelbanor, tycker det är läskigt)

Eva kikar in ljus i SIA butiken

Jag blir så sugen på så mycket nytt när man är inne i SIA butiken, och julen är verkligen på intågande.
Det finns en SIA butik i Sollentuna centrum men den är tyvärr på väg att läggas ner.

Sängkläderna med röda hjärtan på ska jag köpa till jul, tjuvkikade på dom igår och nu har jag bestämt mig, finns dom för enkel täcken så ska jag köpa dom (vill inte ha dubbeltäcke)

Vi tog gatorna runt Östermalm och åt som vanligt på vår favorit restaurang Italiano på Nybrogatan.
Vi åt bruchetta till förätt, jag åt en hummerpasta till varmrätt, Eva åt någon lax och jag tog en Pannacotta till efterätt... Mummms

♥Tusen tack för ännu en super kväll med dig Eva♥

Kram! ♥

Kommentera här: