Guilty & Womanity

Fick tips om Guccis nya parfym Guilty av min vän Eva och i helgen när vi var i Norrtälje så var jag och *sniffade* på den... Och den här en hit och kommer inköpas när vi far till London.

Gott, gotti, gott, gott längtar tills den hamnar hos mig....
Nu är det snart bara 2 veckor kvar tills vi drar till London... Tjohooo

Är lite sugen på Thierry Muglers nya parfym också "womanity" gillar namnet på den. Har dock inte luktat på den men flaskan är oemotståndlig snygg och bara att ha den i badrumsskåpet är härligt även om den skulle lukta illa.
Thierry Muglers parfymer är enligt mig ganska så starka i sig och skall nog mest bäras för kvällsbruk (min åsikt)

Ett annat plus är att den är miljövänligt påfyllningsbar och bara det är ett stort + synd att kasta en sån fin flaska bara för den är tom. Värt att lukta på och får se om den också får följa med i min taxfree korg.

Kram! ♥

Kommentarer:

1 Magnus:

Vill gärna dofta på dig när du har den på dig ;-)



Kram Magnus

Kommentera här: