Bloggen får gå i dvala....

Har bestämt mig för att inte blogga på braaaaa länge om kanske aldrig mer... vill inte att det ska vara hipp & happ + att ni som känner mig och undrar vad jag gör, hur jag mår är mer än välkomna att höra av er eller komma förbi, känns ibland som man hellre läser bloggen än att ringa eller höra av sig =0(

Vill dock skriva kort till min farmor som var den bästaste farmorn i hela världen (hon gick bort 17/5) Vila i frid.
Tack alla ni som hörde av er♥

Hoppas du har det bra i himlen farmor och hälsa farfar ♥Älskar dig♥ Begravningen kommer ske i mitten på juni.

Har också varit galet mycket sista tiden, hjälp med plugg till körkort, Patricias konfimation, operation, tonåringar, heltidsjobb, trädgård etc.
Längtar så tills semestern kommer och det blir lugnt med förhoppningsvis lite vila.

Men innan det kommer det vara kalas för Nattis som fyller 6år i juni och alltså farmors begravning.
Tänk att Nattis ska ha sitt första barnkalas med kompisar (gissa om hon planerar där hemma)

Hej då mina kära läsare och hoppas vi ses snart igen, kanske under andra former eller ett och annat inlägg på fejjan kanske =0)............"Who knows, i might be back sooner than you think"
Just det, hoppas ni alla mammor blev uppvaktade på mors dag, jag fick rosor, solros, godis och annat smått och gott. Kände mig som en drottning.

Så här vill jag att min sommar ska vara... Livet på en pinne med massor av sol och kärlek till min familj.
♥ Nu ska jag helhjärtat ägna mig åt mig själv, mina barn & Herr L (och Leffe såklart)♥

Var rädda om varann och glöm inte att ett skratt förlänger livet =0)

Kram & all kärlek till er!

Kommentarer:

1 camilla:

Hoppas att du läser kommentarer ett tag till ;)



Vill önska dig en härlig sommar, men hoppas förstås att vi stöter på varandra på gymmet innan semestertiderna drar igång! Kram till dej och Nattis!

2 Mia:

Hej!



Åh, vad tråkigt. Nu måste jag ge mig ut på en ny jakt av en rosa härlig inspirations blogg vilket inte blir det lättaste.

Kommer sakna att läsa om dig, din familj och söta Nattis, hoppas att du har mer inspiration i höst och kommer tillbaka :0/



Massor av sommarkramar till er allihop från Mia

3 sandra:

Ååå vad tråkigt. Men i sommar blir det en träff. Eller två. ;) Dessutom "syns" vi på fejjan!



Och gud vad ledsen jag blev när jag läste om din famror. Beklagar sorgen och må hon vila i frid.



Snart är du ledig och får "ta igen" dig efter en lång och "tuff" vår.



Miljoner kramar till dig och din fina familj!

4 Natalie - Country music fan:

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

Kommentera här: