Lite från London.....


Vi hade sååååååå mysigt ännu en gång i London och jag hinner inte mer än komma innanför dörren innan jag vill åka igen. Skulle på riktigt kunna tänka mig att flytta dit (drömmer).

Den här gången hade vi dessutom bokat ett stort fyrbäddsrum så vi riktigt kunde rå om varann...
Mysfaktor på hög nivå vill jag lova.

Tidig morgon i Camden, här hittade vi också en hel del vill jag lova.
Jag och Eva hade bokat så vi fick ta med oss 2 väskor var hem...
Reste alltså hem med totalt 6 väskor... Japp, är man i London så är man....

Camden är en cool stadstel och helt klart värt ett besök om man är där...
Framförallt på marknaden kan man göra en hel del fynd.

Emelie & Evita intog sin mat på en av alla kök som finns på Camden markets matmarknad medans jag och Eva hittade en mysig pasta restaurang....

Ännu en gång hade vi supermysigt och jag läääääängtar tillbaka och vill åka NU!

Kram! ♥

Kommentera här: