Sneak peak från vårt sovrum....

Nu visar jag er lite före och efterbilder på vårt sovrum som inte riktigt är klart ännu men en god bit på väg ialla fall. Och yes, jag är nöjd....

Har bäddat med samma sängkläder vid båda foto tillfällena...

Jag har ännu inte fått upp någon gardin (ska upp en hissgardin) inga tavlor (om jag nu ska ha några)
Ska hitta ny taklampa för den är apful.... Och lite annat smått och gott...
Meeeeen jag älskar vår nya sänggavel som jag beställde från en kille som gör dom själv ute på Värmdö så jag fick den precis som jag ville ha den....
Ska även be en skräddare att sy en ny sängkappa, då jag typ mår illa av dom där rutorna =0) Nej. men det är bra att kunna byta ibland...
Ska visa er en bild sen när hela rummet är klart, spegelgarderoberna är fortfarande inte på plats (hmmmm, undrar vem som är ansvarig för dom?)

Kram!

Kommentera här: