Nynäshamns havsbad....

I förra veckan hade vi konferens med kick off på vårt företag ute i Nynäshamn och det var super.
Har aldrig varit på Nynäs havsbad förut men kommer garanterat åka ut dig igen. Fantstisk personal, härliga rum, supergod mat och ett otroligt roligt gäng på 24 pers =0)
(sommarbild)
Dagen började med lunch i deras fantastiska matsal (jag vet jag är lyriskt)

Deras rum var också riktigt härliga med skööööna sängar och fluffiga kuddar... Nä, vi ville inte gå upp när klockan ringde.
Dagen fortsatte sen med ett besök hos en av våra kunder Kryo // Aga gas AB

Japp, vi fick skyddsvästar, hjälmar och skyddsskor. Jag fick strorlek 40 då det var det minsta som fanns...
Sen begav vi oss ut för att få en rundvandring och kolla in några av våra instrument som fanns därute.
Här är ungefär halva gänget samlat.

Några av våra instrument som vi säljer... Intressant va???

Här har jag tagit mig ända upp till toppen av kärnan... Jisses, vilken utsikt och jag vill lova att det var inte det lättaste att ta sig upp för alla dessa trappor med dessa gigantiska skor..

Här längst nere stod några kollegor kvar, fattar ni hur högt det var??? Urrrrk!
  

Bara miljön och utsikten gjorde att man trivdes.... Vilket ställe att lägga industrier på... Här skulle man ha sjötomt!

Skål med champagne för stora och härliga orders =0)

Jag med en kollega som var lite extra glad denna kväll.

Fler kollegor...
  

Fler kollegor och Yes, jag var i mitt esse =0)

Jag har fantastiska kollegor och skulle inte vilja byta dom för allt i världen...

Tusen tack för en härlig och minnesvärd konferens =0)

 

Kram!

Kommentera här: