Härligt i London

Jag och Eva kom hem från London igen i fredags och vi hade det lika "fab" som alltid och jag längtar alltid tillbaka så fort jag stänger dörren efter mig på hotellet. Jag älskar verkligen London och allt som hör till :-)
Vår vy från hotellet.... What else can you ask for? Utanför ser ni Oxford street och stora Primark.
Eva tog en afternoon nap på vår gäst toalett.... Hahahahaha fatta vilken lyx vi hade mot vad vi är vana vid..
Morning breakfast, vi som är vana vid te och rostat bröd och här fanns allt :-)
Himlen var fantastiskt fin när vi lämnade London och det var som man ville kasta sig ut bland molnen.
Jag längtar redan tillbaka och ska back soon again for sure.
Och som vanligt kom jag hem med fulla väskor och hjärtat fullt av lycka för att vi hade det så trevligt.
 
Kram & var rädd om varann ♥

Kommentera här: