Fredag....


Gissa om jag & Nattis längtar efter sol och värme, det känns faktiskt som den är lite på väg...
Nattis högsta önskan just nu är att dom sopar gatorna så hon kan cykla utan att ramla.
Hon har blivit så stoor min lilla skrutta, tänk vad dom utvecklas och vad kul som mamma att få vara med på denna fantastiska resa. Jag och Nattis som är så tighta ser ju varenda liten sak hos varann =0)

Ibland önskar jag att jag att jag hade en helt tom bok och fick skriva om en del saker i mitt liv.
Det skulle vara en trollbok som tog bort allt det tråkiga som hänt i mitt liv och förstärkte det som har varit bra.
Om framtiden skulle jag inte vilja läsa men gärna lägga till lite :0)

Ha en fantastisk fredag och njut av livet & var rädda om varann!

Kram! ♥

Kommentarer:

1 Sandra:

Hos oss har dom sopat så dom är nog hos er när som helst. :)



Kram och trevlig helg fina Nettisen!

Kommentera här: