Ska köpa.....

Den här kameran står högst upp på min önskelista just nu.

nya 600D hittar vi en c-mos sensor på 18 megapixlar, bildtagning med 3,7 bilder per sekund och filminspelning i full hd. Lcd-skärmen på baksidan är 3 tum stor och bygger på Clearview-teknik som enligt Canon ger en skarpare bild och bättre betraktningsvinkel.

I inställningarna kan man även leka med olika bildeffekter. Det verkar som om Canon har inspirerats av alla nya fotoappar som finns att ladda ner. Här kan man välja att få fotona att se gamla ut, lägga till en fish eye-effekt eller göra så att allting ser ut som miniatyrer.

Jag har en systemkamera innan men den börjar bli till åren och har inte ens i närheten alla funktioner som finns i denna... "This is it" kommer ut på marknaden i mars 2011
Jag har heller inte så höga eller låga ISO tal på min kamera och heller ingen autofokus.

Jag håller dessutom på att plöja igenom fotoböckerna som jag rekomenderade tidigare.... 

Kram!

Kommentarer:

1 sandra:

Ja men den där har jag också suktat efter.. :) Kram

Kommentera här: