Kommentarer:

1 Sandra:

Hade du vart min mamma hade jag köpt hela Lexington till dig. Ja och om jag hade vart super duper rik också såklart. :)

KRAM!

2 Nettisens:

Sandra-

Såååå söt du är... Nu ska jag börja packa ihop mig och bege mig hemmåt och åka tåget till Falköping.



Kram// håll tummarna för mig =0)

3 Sandra:

Håller tummarna för dig idag!!! Men det kommer att gå TOPPEN! Innan du vet ordet av det sitter du på en strand i Turkiet med schyssta rattar och dricker en väldigt nice drink. :)

Puss på dig världens bästa Nettis!

4 Sandra:

Hej gumman!

Jag skrev ett inlägg igår men det verkade inte kommit fram. :( Höll tummarna för dig i alla fall och hoppas att allt gått bra! KRAM!

5 Sandra:

Omä. där var det ju! :) Vad konstigt.

6 Nettisens:

Sandra-

du är sååååå gullig, är på väg hem nu & ska uppdatera så fort jag hinner =0)



Kraaaam

Kommentera här: