Tjejmiddag och farväl innan USA!

Ja, imorgon åker min Patricia till Usa. Hon reser Stockholm-London, London-New York, 3 dagar i New York och sen New York - Seattle, Seattle - Missoula/Montana. Vilken resa va?
Det blev en liten avskeds kräftskiva då det nog inte blir kräftor förräns hon kommer hem igen till nästa sommar.
 
Familjen som Patricia ska bo hos består av Jodi & Shawn med 3 barn. 1 barn har flyttat hemmifrån så det är i hennes rum som Patricia kommer att bo. Dom har 2 hundar, 2 katter och 1 häst som mellandottern som är 13 år rider. Pojken är 11 och gillar golf och lite annan sport. Pappan jobbar som skogsvaktare och mamman som kurator på skolan som Patricia ska gå i.....Jag är så avundsjuk på henne
Tänk att hur mycket man än bråkar och stör sig på varann så älskar man varann så högt. Jag kommer sakna hennes hummande, hennes ovilja att hjälpa till, hennes sovande hela dagarna och hennes sätt att skräpa ner. Men jag önskar henne allt gott och hoppas att hon verkligen får en resa som hon kommer minnas för resten av sitt liv... Min lilla damtuss ♥♥♥
Emelie kom också förbi för att pussa lite på sin syrra.... Trots allt älskar dom nog varann även om det flyger både det ena och det andra när dom träffas.... Mina stora tjejjer.
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentera här: