Vår resa till Lissabon

I september åkte jag och hela mitt företag på konferens till Lissabon i Portugal och vi hade verkligen trevligt tillsammans.
Här är nästan hela företaget förutom några som fick förhinder och ytterligare ett par som har börjat efter vår resa.
  
 
Vi kom till Lissabon på torsdag kvällen och då var det bara att slänga in väskorna på hotellet och sen iväg på en restaurang som våra reseledare på företaget bokat :-)
Gissa om vi gick i trappor? Herregud vi gick och gick och det var så varmt så vi var helt slut när vi kom fram till restaurangen.
  
 
Det var smarrigt med en öl när vi kom fram vill jag lova :-)
Min fina kollega Göran och jag redo för Lissabons nattliv :-)
Dagen efter bestod av konferens, konferens phuuuu
  
 
Och mera mat :-)
Ut på stan
Fantastisk utsikt... Lite som Golden Gate bron
Alldeles perfekt väder med härlig sol hade vi.
Lite party på rummet :-)
Kul så länge det varade :-) Dagen efter vankades det shopping...
 
God natt & tusen tack för en jättetrevlig och mysig resa!
 
P&K
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: